נושא: רעש בגיר
צפה בהודעה יחידה
ישן 25-10-13, 23:35   #3
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אז אני אתמצת לך
פרק שטנגות
פרק כבל קלאצ
פרק סטרטר
פרק פלטה של גלגל תנופה מלמטה
פרק כבל של אור רוורס וחישן ליד היוניט של אור רוורס
פרק כבל ספידומטר
הפרד צריות מהגיר ופרק ברים תחתונים בלבד שבין המנוע לגיר
תמוך מנוע וגיר ע"י ז'קים ניפרדים
פתח את שאר הברגים והתומכים והורד גיר
אחרי הכנת את הגיר החלופי או שהחלפת את הקלאצ ומיסב הלחץ וכל מה שהיתה אמור לעשות באזור סימת הרם את הגיר ע"י ז'ק ומקם את הגיר מול המנוע ותקרב את גיר למנוע עד לשילוב תוך כדי סיבוב הקראנק מידי פעם ומשחק עם גובה הגיר והמנוע
הרכב בורג למעלה וסגור אום של פין הכוונה
יתכן ותיצתרך לשחק קצת עם הגיר ימינה שמאלה קדימה אחורה וגם עם פתיחה וסגירה של הברגים אם הוא לא הכי ישר על מנת לישר אותו
כשהכל ישר סגור את הברגים העליונים וחבר תומכים
וסגור את שאר החלקים
מלאה שמן אם צריך או החלף
כוון כבל קלאצ אם קיים
בדוק אם ההילוכים נכנסים טוב כאשר המנוע כבוי וקלאצ לחוץ אם הכל תקין כשהרכב עוד באוויר תניע וסע המקום
אם הכל תקין צא לנסיעת מבחן וכוון את כבל הקלאצ אם צריך שנית אחרי הנסיעה
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט