|
שלום,
אני יכול לשתף אותך בסיפור שלי , עד לפני חודשיים הרגשתי צריכה אדירה אבל אדירה של דלק , ושום נורה לא דלקה בלוח שעונים , אחרי המון חיפוש ו"שאיבה" של ידע הבנתי שיכול ליהיות שני מצבים ,
**ממיר קטליטי
**חיישן חמצן
הלכתי למוסך לבדיקת מחשב והכן הופיע כי חיישן החמצן תקול (עדין היו אנשים שחשבו שהבעיה טמונה בממיר) ,אחרי חיפושים באינטרנט , מומלץ או על חיישן בוש או NTK (של NGK) ,שניהם עולים 300 שקל (תוכל להזמין מEBAY מקורי של בוש עם שילוח מהיר במחיר זהה)
והחלפה ממש אבל ממש פשוטה (לקחו לי עלייה 200 שקל ,כי עדין רציתי שזה יבוצע במוסך והכי חשוב , חיבור שנית למחשב הרכב כדי לאפס את התקלה )
ואכן זה פתר את הבעייה , איך שהוצאנו את החיישן , הוא היה ניראה "רע" בלשון המעטה , הוא היה מקורי בן 10.
הרכב חזר לעצמו , סחב וכמובן צריכת הדלק חזרה ליהיות מעולה !
מדובר על פונטו ספייס 2003 דגם SX
|