צפה בהודעה יחידה
ישן 01-10-13, 23:02   #51
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
לאחר שבעזרתך נפטרה הבעיה שלי בפתיחת סירטונים במחשב, אפשר להמשיך.
תודה לך שצלצלת בטרם הספקתי לשתות כוס מים קרים.
כדי לדעת בוודאות מה קורה כאן, הנעתי שוב את הפונטו לחלקים. היא המשיכה לזייף.
הזיוף נבע מכך שפירקנו את הפלג הראשון כדי לבדוק אצלך, ולא החזרנו את הכבל.
עכשיו המנוע עובד עגול.
אין בריחת ניצוץ. נראה שהחזרנו את החוט שלך במקום להחליף. אתה אשם, בדומה לאותו ער"ד שזוכה במשפט, אומר ללקוח "זכינו". אבל שמפסיד במשפט, אומר ללקוח "הפסדת".
שים לב לדקויות בין יחיד לרבים.
ממתין לתמונה של הגומיה.
דוד.
בכיף דוד, מוזמן ליצור קשר תמיד בעניין בעיות מחשוב

אמרת בעמוד הקודם שבפעם אחרת יהיה הסבר מדוע צילינדר מרים שמן כשהפלאג ניתך.
אני מחכה ל"פעם אחרת"
ומדוע ניתך פלאג סתם כך?

אם נסכם, אצלך ביצענו החלפה של פלאג בצילינדר מס' 1. וזהו.
הרי בצילינדר 4 הוחלף פלאג תקין בפלאג תקין אחר (חשדת שבגלל הפלאג בורח הניצוץ, אבל גילינו שזה לא נכון)
וחוט ההצתה שיש עכשיו בצילינדר 4, זה אותו חוט התצה שהיה שם בחודשים האחרונים.

אתה שמעת איך היה נשמע המנוע שלי כשהגעתי, ועוד לפני שהרמנו את המכסה כבר התחלת לרדת עליו. אחרי שסיימנו, לא הפסקת לשבח את המנוע.
איך יכול להיות שהחלפת הפלאג בלבד גרמה לשינוי כזה גדול?
ואיך יכול להיות שבאותו מוסך, כשהחליפו את הפלאג הרטוב בפלאג חדש, היה שינוי לרעה?

אני לא מצליח להבין את ההיגיון שמאחורי מה שהתרחש.
אשמח אם תאיר את עיניי.

מחר על הבוקר אני נוסע לחנות חלפים לקחת את הגומיה ואצלם לך, אני יודע שאתה במתח
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט