התקלת אותי, אבל אנסה להשיב באופן כללי.
במנוע ישנם אין ספור חלקים שניתן לשפר. הגורם העיקרי לעליית הספק מנוע, הוא שינוי יחס הדחיסה.
יחס הדחיסה הוא נפח הצילינדר, בין נ.מ.ת ל- נ.מ.ע . במהלך הבוכנה.
השינויים העיקרים הם, החלפת הקרנק, הטלטלים, הבוכנות וראש המנוע. בנוסף אפשר לשפר ע"י החלפת גל הזיזים לגל חם, שיפור הסעפות פליטה ויניקה, פורטינג (הרחבה והחלקה), החלפת הטלטלים מיציקה לאלומיניום. החלפת גלגל התנופה המקורי לגלגל קל יותר. הפחתת המשקל מהגלגל תעזור בהעלאת הסל"ד.
זה בערך הסיפור במאקרו. יכולתי להוסיף ולכתוב על כך "מגילת אסתר" אבל האישה צועקת לך למקלחת.

דוד.