צפה בהודעה יחידה
ישן 26-09-13, 19:38   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אגיד לך ערן, אני בכלל לא מצדד בכול השיפורים הללו. אולי משום שאני שייך לדור הישן של המכונאים, אלה שמעדיפים אוברול על החלפת מנוע מיבוא.
לעולם לא אבין מדוע צריך להוסיף למנוע 1.2 16v ציוד, כדי שייתן תוספת של 20 כ"ס. הרי אפשר לנסוע ברכב עם יותר כוחות סוס.
תוספת של 20 כ"ס מאמץ את המנוע מעבר למה שתכנן היצרן. זה מה שגומר את המנועים.
בתקופה שהייתי צעיר ויפה, היה לי פורד ברנדה אוטומטית 1.3 רציתי יותר כוח, אז הפכתי את המנוע ל-1.6 בעזרתו של בעל מפעל המנועים "סמוך" ברשל"צ. אברהם השיג לי קרנק, טלטלים, בוכנות וראש של ברנדה 1.6. חרט לי את הבלוק המקורי למידה של הבוכנות.
פחדתי שבטסט יגלו את זה, כשינוי מבנה. אבל לא. כך צריך להוסיף כ"ס. לא כמו שעשה הבן העקשן שלי, שהרכיב על הג'פ 4 קרבורטורים, ולאחר נסיעת שטח קצרה, עברה קומפרסיה למערכת המים בשל לחץ מוגבר. נאלצתי לשפץ ראש ולהחזיר את מערכת ההזרקה וההצתה המקוריות.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט