בשורה התחתונה המסקנה שלי היא, יש לבצע בדיקה לטיימינג, ואם אכן הרצועה מסתובבת בזיגזגים המצב חמור.
זה יוביל לכיבוי המנוע בנסיעה, וחלילה לתאונה.
קצה קראנק (גל הארכובה בעברית) שהתעקם לא ניתן לתקן. אם כבר מתקנים זה גורם לויברציות ולתקלה חמורה במנוע. יש להחליפו. הדבר כרוך בהוצאה גדולה, ולפעמים גדולה יותר מהחלפת מנוע.
גל הארכובה הוא לב ליבו של המנוע, כל העומס של המנוע מתנקז עליו.
שאלת, "האם סיפור כזה יכול להתרחש ?" התשובה כן. אבל נדיר שקרנק מתעקם. ניתקלתי בקראנק שניגזר, אבל לא התעקם.
תמתין למסקנות של שאר חברי הפורום. בינתיים ראה איך נראה הקראנק.
לפני רבע שעה ראיתי ש-yair068 חיטט בפורום. האם זה נכון או חלמתי חלום ?

כמו בשיר של רחל, "הוי כינרת שלי... ההיית או חלמתי חלום... ואולי לא היו הדברים מעולם".
דוד.