צפה בהודעה יחידה
ישן 16-09-13, 19:20   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
הסיפר על המוסכים הוא דבר מאוד מוקר לי כבר מהנסיון שלי בנוגע לחופש בהגה וזה שהבחור במוסך היה עם חולצה של המכון זה לא מפתיע הרי המכונים עובדים עם המוסכים שלידים ושולכים לשם שיתקנו ככה שאני בספק עד כמה הוא היה מתקן לך את כל החופש כמו שצריך ולידע כללי כאשר מחליפים זרוע הגה(תפוח) מחליפים בשני הצדדים וכנל לגבי משולשים
לגבי הזיהום בטח עשו קומבינה כי הלכת למקום בו הם המליצו לך למרות שראיתה שהסלד לא תואם את לוח השעונים וכו אבל לא משנה הפלאג שהיה רטוב בשמן הוחלף בחד יבש ושסביר להניח בטח פורק מאיזה רכב והוא בעל הברגה מתאימה אך אין לו התאמה מלאה לצרכי הרכב תחליף את הפלא
לגבי הרעידות שהתחילו לך בדרך אולי זה בגלל הפלאג הזה שלא עובד טוב ולכן וסביר להניח שהרכב לא עובד על כל 4 הצילינדרים ובגלל זהה עברת את הזיהום כי לא היתה בעירה בכל תאי הבעירה אז הרכב יצר פחות זיהום
אם הרעידות לא חולפות לאחר החלפת הפלאג לאחד מתאים תנקה את בית המצערת ואת מד כמות האוויר שבכניסה אולי ניתפס עליו ליכלוך מהנסיעה הזו לא סביר אבל אולי זה קרה וזה גורם להכל להישתולל קצת מקסימום קפוץ לנתניה
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט