צפה בהודעה יחידה
ישן 03-09-13, 10:17   #1
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
חצי אוברול במנוע שעבר מס' רב של ק"מ, מועיל לזמן קצר. משהו בסביבת 20K ק"מ. כפוף למצב הצילינדרים.
כשמנוע אינו מתפקד כראוי, ע"מ לשפץ את המנוע יש לפרק אותו לחלקים, להחליף את כל החלקים לחדשים (בוכנות, טבעות, שיפוץ ראש, משאבת שמן וכו'). לעיתים יש צורך לפרק את המנוע כולו מהרכב ולבצע. ניתן לומר שלאחר שיפוץ מנוע, תפוקת המנוע תחזור לקדמותה ובמקרים רבים אף תעלה ותספק כוח רב יותר מאשר מנוע דומה חדש. זאת בעקבות הרחבות במימדי הצילינדרים (חריטה) המגדילים את נפח המנוע.
בכול מקרה אם תחליט על החלפת מנוע, יש ברשותי מנוע מצויין, מורכב עדיין על אותו רכב שנת 2000.
אפשר להניע ולבדוק.
לגבי הטסט נראה שהרכב לא יעבור, בגלל העשן. שלא לדבר על הורדה מהכביש וקנס ע"י המשטרה.
יש שיטה חוקית להעביר טסט ברכב מעשן. השיטה היא כמו כדור הרגעה, ולאחר הטסט אתה שוב באותה הבעיה. מאחר שהשיטה נגועה במעט תיכמון, לא אכתוב אותה כאן.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק  
הגב עם ציטוט