צפה בהודעה יחידה
ישן 01-08-13, 15:00   #12
panda05
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 43
כסת"ח מכוני בדיקה במיטבו

מבלי להכנס למחלוקת העובדתית בין שני הצדדים בקשר לעובדות נילוות הרי ברור כי בדיקת המכון הינה
שיא תופעת הכסת"ח של קומבינת מכוני הבדיקה.

לדעתי המקצועית הרכב במצב טוב בהחלט בהתייחם לזה שמדובר ברכב בן 9.

ידוע כי מכון הבדיקה ישחיר כל בדיקה ויקצין כל ממצא משתי סיבות :
1. הוא אמור לתת אחריות למכלול שיצא תקין. הכי כדאי לרשום X ולחרטט בעייה.
2. הקונה המשלם מאות זוזים מצפה לבדיקה עם ליקויים כדי להוריד מחיר מהמוכר.

אם אנתח את "ממצאי המנוע" בפרטנות :

1. "לחץ עוקה גבוה מבלאי." אצטט מומחה בשם בני ל. מכונאי פנטסטי :"לחץ עוקה זו תקלה די שכיחה והיא נובעת ממספר סיבות
א) נשם מנוע סתום ואז אין איורור לבית גל הארכובה
ב) רנגים שחוקים (טבעות בוכנה שחוקות )
ג) כמות גדולה מידי של שמן מנוע
לא קשור לסתם ראש. אבל מכוני רשוי נוהגים ליכתוב הערה זו כדאי לקבל כסוי משפטי
במקרה ויתקלקל משהוא במנוע ,על כול פנים זה דבר שניתן ליבדוק ולאבחן בצורה מיקצועית."

תקח רכב בן 2,000 ק"מ ויכתבו הערה דומה. דרך אגב איך "בודקים" לחץ עוקה ? אין לזה שום מכשיר או מחשב. פשוט הבוחן פותח צינורית מדיד השמן נותן הרבה גז ועל סמך קצת אדי שמן שיצאו מצינורית מדיד השמן קובע דיאגנוסטיקה מפוצצת. (זה קורה גם במנוע תקין לגמרי....)

2. אם המנוע פגום ולא מתואם איך עבר בתוצאה נהדרת בדיקת זיהום המצורפת ?

3. תוצאות הקומפרסיה מצויינות.

ודרך אגב "החלקה קלה בגיר" זה מה שבוחן סטנדרטי מרגיש כשהוא נוהג בגיר רציף...

מה זה בלמים - "לפרק גלגלים לבדיקה . רפידות שחוקות.". אם לא פרקו גלגלים איך ידעו מצב הרפידות ?

מה זה מצבר לא תקין - תאריך 3/13 לא טוב ?

בקיצור , בדיקה סבירה בהחלט , רכב תקין עם כסת"ח בדיקה ישראלי שגרתי.
panda05 מנותק   הגב עם ציטוט