|
מחשב נהול מנוע
זה אכן מחשב נהול המנוע ואני מקווה שהמוסך לא טעה באיבחונו.
איזה מוסך והיכן איבחן זאת?.
שים לב לזאת (ואולי הראה זאת גם במוסך):
ברוב הרכבים המודרניים יש חשיבות רבה לשימוש בחלקי מע' הצתה מקוריים
כמצתים (פלאגים), חוטי הצתה וסלילי הצתה (COIL) והסבר לכך:
מתח ההצתה הנוצר בסליל המשני שבסליל הצתה עולה בערכו עד שהוא מצליח לפרוץ את המרווח שבמצת (פלאג).
אם המרווח מצת גבוה מדי, או הוא פגום או אינו מקורי עלול מתח ההצתה לא לפרוץ במתח הנכון ומתח ההצתה הזה ממשיך לעלות לערך גבוה עד שהוא פורץ, פנימית, בתוך סליל ההצתה. פריצת מתח פנימית זאת, משרה בחזרה מתח כלשהוא, גבוה מדי, בסליל הראשוני של סליל ההצתה ומתח מושרה זה חוזר אחורנית למודול ההצתה שנמצא בתוך מחשב נהול המנוע והמודול הצתה (עם המחשב) עלול להיפגע.
בברכה - רפי לין
נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 07-07-13 ב 17:14.
|