כשהתקלה קיימת, חבר חוט חשמל (באורך מתאים שתכין מראש) מקוטב + שבמצבר ובקצה החוט השני גע במגע החשמלי שמתחבר לממסר (ריליי) בחוט שמגיע ממתג ההתנעה (סביץ') ואז אם
המתנע (סטרטר) יפעל פרוש הדבר שמתג ההנעה לא תקין ואם גם עם חיבור מעקף זה המתנע לא יפעל, אז התקלה הנה במתנע.
בבדיקה ע"י החוט אתה עוקף את מתג ההתנעה ומזין בחשמל ישירות את המתנע (אני מעדיף לגעת ישרות עם חוט הבדיקה על החוט שמתחבר לסולונואיד המתנע).
בברכה - רפי לין