|
בטור טכנאי קירור ומיזוג אני יכול לומר שאם ניבדקו לחצים של המערכת ע"י חיבור שעונים וראו שבקו יניקה יש לחץ גבוה אז ניתן להסיק שהמדחס אינו דוחס יונק מה שיגרום גם ללחץ נמוך בקו דחיסה ובכך יעילות מאוד נמוכה של המערכת
במקרה כזה המוצא היחידי הוא רק להחליף מדחס ועקב פתיחה של המערכת צריך להחליף גם מיבש המזגניסט עשה טוב בכך שהוא גם עשה לך שטיפה של המערכת
דבר נוסף שהיה צריך לבדוק הוא האם המאורר עובד בשני מהירויות כי מהירות נמוכה מידי לא תיתן קירור אפקטיבי של הגז במעבה ואז גם תיהיה ירידה בתפוקת הקירור למרות שיש מדחס חדש
תפקידו של שסותם הלחץ(שסתום היתפשטות) הוא להוריד את הלחץ של הגז שמגיע אל המאייד במצב צבירה נוזלי וע"י כך הגז מיתקרר עוד יותר עקב ירידה בלחץ שלו משם הוא ניכנס למאיד שבו הוא סופח את החום אליו ויוצא ממנו לכיוון המדחס במצב גז אם השסתום אינו מתפקד כמו שצריך אז לא יהיה כל מה שרשמתי ואת זה יהיה ניתן לראות גם בשעון שמיתחבר לקו יניקה כי הוא יראה לחץ גבוה באופן יחסי כי הגז לא מגיע בלחץ נמוך כמו שהוא אמור להגיע
יכו להיות שהמזגניסט לא איבחן נכון וראה שיש לחץ מאוד נמוך בקו יניקה ואפילו תת לחץ(וואקום) זה מעיד על סתימה במערכת שניתנ ליפתור רק ע"י שטיפה והחלפת שסתום במידת הצורך
אם תירצה אוכל להפנות אותך לאחד האנשים הכי טובים שאני מכיר בתחום הרכב
|