שנה עברה מאז העדכון האחרון

לא השתנה הרבה מאז האמת, אז לא עדכנתי.
בשבוע האחרון לעומת זאת, חצינו את רף ה 30,000 ק"מ, והתחדשנו בקיט אסהאסה !
למי שלא מכיר, קיט אסהאסה זה קיט שיפורים מקורי של היצרן שלאחר מאמצים רבים מצד סמל"ת, ניתן להזמינו גם ל500 וגם לפונטו.
הקיט כולל:
חישוקי 18" שמיוצרים במיוחד לאבארט + צמיגי Bridgestone Potenza RE050A. ניתן להזמינם בלבן, טיטניום או שחור. אני הזמנתי טיטניום.
רפידות פרודו + דיסקים ברמבו מאווררים מחוררים.
צנרת רחבה יותר ללא דוד אמצעי, מהדאון פייפ + דוד אחורי פתוח יותר.
סט בולמי קוני FSD + קפיצי הנמכה.
פילטר אויר BMC.
עדכון תוכנת ניהול המנוע ל 180 כ"ס ו 27 קג"מ.
איך זה מתבטא הלכה למעשה?
הרכב קשיח יותר, כמובן, אך לא נורא בכלל.
זויות הגלגול כמעט ונעלמו, התת היגוי צומצם מאוד.
הרכב לא נשען יותר כמו בעבר, והאחיזה מהצמיגים (שאגב, מולבשים על האנזו של פרארי לא פחות) פנטסטית. כמו כן, קל יותר להוציא את הזנב לשחק, והרכב מאוד נשלט כאשר עושים זאת.
אציין לטובה את השירות המעולה שקיבלתי לכל אורך הדרך. תהליך קבלת כל האישורים ממשרד התחבורה ומהיצרן לא היה פשוט, ולכן רק עכשיו יצאה ההזמנה לדרך.
השירות במוסך היה למופת ! רכב חלופי כמובן שקיבלתי, ואיפשרו לי להצטרף לנסיעה לחולון לעמדה מס.1, דבר שאני מקווה שלא יצא לי לעבור יותר, מפני שזה פשוט תהליך ארוך ומייגע. למרות שיש את כל האישורים והטפסים הנחוצים, כולל אישורים חתומים ממשרד התחבורה, עדיין הבדיקות דקדקניות למדי.
כמו כן, קיבלתי דוקאטו + נהג מטעם המוסך על מנת להוביל לביתי את הארגז הענק עם כל החלקים שירדו מהרכב, כאשר סיימו את ההתקנה, משהו לא טריוויאלי בכלל.
אז שאפו לצוות במוסך המרכזי.
מכיוון וההתקנה חייבת להיות לפי הספר, מידת הצמיגים שונתה ברישיון וכנ"ל לגבי ההספק, כולל סעיף המציין ש"ברכב מותקנת ערכה להעלאת הספק מנוע".
כל הכבוד לסמל"ת שהם מאפשרים ללקוחות שלהם לרכוש שיפורים לרכבים שלהם בצורה רשמית.
כמה תמונות של הרכב עכשיו, קרדיט לאוראל על רובן.
תמונות מההרכבה אני אעלה בקרוב.
נ.ב.
כל החלקים שירדו מהרכב, להוציא את הרפידות האחוריות, יוצעו למכירה בקרוב מאוד.