צפה בהודעה יחידה
ישן 12-04-07, 18:53   #10
Guest
 
הודעות: n/a
נכון גדעון מהרגע שהוא הגיע לחצי אז הירידה אם קיימת היא לא משמעותית הבעיה היא שהחימום ממצב קר לגמרי למצב חצי סקאלה הוא ארוך מאוד ביום קר ואם אתה יוצא ישר לכביש בין עירוני ביום קר אז המחוג לא יגיע לחצי אלא אם תעמוד במקום.
בהתחלה שהגיעו ה HGT לארץ היבואן בארץ חשב שיש בעיה סידרתית בתרמוסטטים של ה HGT נשלח פקס לאיטלקים והתשובה הייתה חד משמעית אין שום בעיה ברכב ככה מערכת הקירור בנויה זה חיסרון גדול בחורף כי מתבזבז יותר דלק בהתחלת נסיעה כי כמו שאתה יודע צריכת הדלק מתיצבת כאשר הרכב נמצא בטמפרטורת עבודה אבל מצד שני זה יתרון גדול מאוד בימים החמים של הקיץ כי כמה שתעמיס על הרכב כגון עליות סדום ביום חם עם מזגן עובד וחמישה נוסעים ברכב המחוג פשוט לא עובר את החצי ופה כנראה היתרון עולה על החיסרון לפחות לדעת יצרן הרכב.
תודה אורן.