צפה בהודעה יחידה
ישן 12-04-07, 06:33   #18
Guest
 
הודעות: n/a
תומר בוא אני יחסוך לך את השאלה אצל כל בעלי ה HGT זה ככה ותמיד זה היה ככה אתה יכול להיות שקט אין לך שום בעיה ברכב תאמין לי שאין משהו שאני לא מכיר ברכב הזה אם תתעקש אני יכול לשלוח את הסכמות של מערכת הקירור ברכב עם נתונים כמו בכמה מעלות נפתח התרמוסטט ברכב או באיזה טמפרטורה המאווררים מתחילים לעבוד וכדומה בכל מקרה הנתונים שונים מאוד מהספייס הרגיל בגלל הייחוד של ה HGT והמנוע השונה.
אתה צריך להבין דבר פשוט ה HGT שמגיע לארץ מותאם לארצות חמות ולכן במזג אויר קר קיימת התופעה הזאת שלוקח לרכב זמן להתחמם אין מה לעשות אי אפשר להינות משני העולמות.
סתם קוריוז קטן כשהתחילו להגיע ה HGT לארץ בשנת 2001 הגיע בטעות אחד הרכבים שמותאם לא לארצות חמות אלא לארצות קרות והשינוי שם שהיה לו רדיאטור מאוד קטן בהשוואה לנוכחי ומאוורר אחד במקום שניים. עם הדגם הזה לא היתה לך בעיה פה בחורף אבל תאמין לי בקיץ שלנו הוא היה מתחמם מאוד.

דרך אגב גדעון אני מאמין שאתה שומע את המאווררים אצלך רק במהירות הגבוהה שלהם כי כמו שאתה יודע יש שני מצבים של מהירות המאווררים ובמהירות הנמוכה שלהם ממש קשה לשמוע אותם אז יכול להיות שהם עובדים הרבה יותר מוקדם ממה שאתה חושב.
תודה אורן.