עדיפות להיסטוריית טיפולים מפורטת, אם לא טופל במורשה.
יש לראות שהטיפולים בוצעו בזמן, שוב עדיפות למי קירור פראפלו, וכן חלפים מקוריים (בעיקר בנוגע למנוע).
ניתן גם לראות על הרכב כיצד הבעלים שומר עליו, כמו כן רכב שהוחזק מס' שנים ע"י בעל הרכב עדיף בד"כ, יש סיבה שהחזיק את הרכב. (כן יש כאלה שמוכרים אחרי שנה או פחות, יכול להיות שיש סיבה הגיונית, גם יכול להיות שמצב הרכב לא משהו, עדיף לבדוק רכבים כאלה טוב מאוד לדעתי).
לבדוק לגבי טיפולים גדולים שבוצעו ברכב, ומתי בוצעו - קלאץ, טיימינג, מצב צמיגים, אם בוצע ראש מנוע (לא ממליץ), בעיות התחממות בעבר (לא ממליץ), וכן אם בוצע טיפול בהגה החשמלי.
אצלי למזלי 4 שנים ללא בעיה בהגה, לא שוברים את ההגה עד הסוף, חונים רק כאשר ההגה ישר, ומסובבים את ההגה רק כאשר אתה בתנועה, לא לסובב במקום. יכול להיות שזה גם מזל
זאת הדעה שלי, אולי אני קצת פדנט, אפשר להתפשר על חלק מן הדברים זה לא רכב חדש אבל זה גם רכב מאוד נפוץ, ניתן למצוא רכב שמור רק צריך לחפש. אם יש לך את הזמן, את הכסף זמין והינך נייד דרך ההורים או חברים אני ממליץ להמתין בסבלנות ולחפש כל יום ביד 2. ברגע שאתה מוצא רכב שנראה מתאים ישר לברר ולבדוק את הרכב.
וכמובן לא רשמתי לאחר שהכל נראה תקין לקחת את הרכב לבדיקה לשלול פגיעת שילדה, נזילות וכו'.