צטט:
במקור פורסם על ידי timur87
תשימו לב שיש שתי יציאות מהצינור הראשי - אחת לא הולכת אצלי לשום מקום והשניה של חיישן (לא יודע עד כמה הוא חשוב)
|
זאת שלא הולכת לשום מקום, צריכה להיות סתומה. השנייה היא לחיישן (IAT) טמפרטורה כניסת אוויר.
בוודאי שהוא חשוב. תפקידו למדוד את טמפרטורת האוויר הנכנס אל המנוע ולשדר למחשב. לפי זה, המחשב יודע אם להעשיר או להוריד מהיחס של תערובת הדלק והאוויר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.