צטט:
|
במקור פורסם על ידי ofirass
. ועוד משהו, מד החום לא אמור לעבור את החצי שלו, גם לא בקו. אני מכיר מישהו שאמרו לו במוסך שייסע ככה ושזה כלום וכו' ובסוף הלך לא ראש מנוע - סיפור אמיתי עם נזק של 3500 ש"ח.
|
כמו שכתבתי בשרשור אחר כאן:
העלייה לשורש משער הגיא, זוחלים במהירות 20 קמ"ש עם מזגן עובד בפונטו אוטומטית ובחוץ חם! לא סביר שחום המנוע עולה בקו אחד או אולי שניים אם זה שיא השרב (31 מעלות בחוץ) וברגע שהפקק משתחחרר והמהירות עולה החום במהרה חוזר למצב התקין. זה לא מצב סביר ?