צפה בהודעה יחידה
ישן 11-04-07, 00:01   #13
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי orenhazan
student אתה צודק פשוט אני מדבר עם תומר בטלפון שם יותר קל להסביר.

אני ינסה להסביר את העניין בצורה הכי פשוטה וקצרה.
בדור הקודם של הפונטו זאת אומרת 95 עד 2000 כולל. השעון חום היה רגיש מאוד לתנודות חום זאת אומרת על כל שינוי טמפרטורה הוא היה עולה או יורד זאת אומרת היה מצב שהיית עומד ברמזור ביום חם והשעון היה עובר את חצי הסקלה בקלות.
בפונטו מהדור השני דהיינו ספייס חברת פיאט שינתה את רגישות שעון החום זאת אומרת העליה בחום מסווגת לפי דרגות חום לדוגמה כאשר מד החום באמצע הסקאלה אז גם אם החום יעלה ב 5 מעלות עדיין המחוג לא יזוז וישאר באמצע מה שלא היה קורה בדור הקודם של הפונטו.
רק אם החום יגיע אל מעל 10 מעלות מהחום הרגיל אז המחוג יתחיל לזוז למעלה.
עכשו לגבי ה HGT הסיפור קצת שונה ואני יסביר ב HGT יש רדיאטור מאוד גדול וגם שני מאוררים ולא אחד כמו בדגם הרגיל. הרכב הזה בחורף מאוד בעייתי בחימום. לוקח לו המון זמן להתחמם ביחוד הדור הראשון של ה HGT שזה שנת 2001 דהיינו יורו 2 לכן לי זה קורה תמיד שאני יוצא בבוקר מהבית ורק אחרי 15 דקות או לפעמים יותר שעון החום מגיע לאמצע הסקאלה.בקיץ הבעיה לא קיימת והרכב מגיע לטמפרטורת עבודה די מהר.
לדוגמה אם אתה מניע את הרכב בבוקר קר במיוחד ויוצא ישר לכביש בין עירוני אז אתה לא תגיע לאמצע הסקאלה אלא אם תעצור את הרכב ותיתן לו לעבוד במקום וגם אז ברגע שתתחיל לנסוע המחוג ירד שוב מתחת לחצי.
אין שום בעיה פשוט ב HGT זה עובד ככה ותמיד זה היה כך מהיום הראשון שהרכב עלה לכביש ועד עכשו שזה 180000 ק"מ.
אני רוצה לציין שבספייס הרגיל התופעה לא קיימת.
עוד דבר שאני רוצה לציין שאף פעם אצלי בכל אופן המחוג של שעון החום לא עבר את החצי בשום מצב. כמובן שאם יש מים במערכת ואין איזו שהיא נזילה כלשהיא במערכת המים ברכב.
תודה אורן.
האם התופעה הזה של הרגישות במד חום קיימת גם בבראבו/בראבה שנת 1996??