|
כן, בעיה בחיישן חום מנוע (לא ביונית חום), תגרום לנתון שגוי בשעון חום, ולנזילה של המים מהפקק לאחר כיבוי המנוע,
לא ניכנס לזה עכשיו, איך ומדוע.
צריכת דלק גבוהה, מוסיפה ומחזקת את שכתבתי, שכמעט בוודאות החיישן תקול.
את החיישן ניתן לבדוק ע"י חיבור למחשב במוסך, או פירוקו ובדיקת התנגדות.
ב- 20 מעלות, 2000 אום.
ב- 80 מעלות, 300 אום.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|