צפה בהודעה יחידה
ישן 02-04-13, 23:18   #11
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
צטט:
במקור פורסם על ידי yair791 צפה בהודעה
אם המכסה היה תקול אז והיתה בריחה של קופרסיה למים אז הרכב היה מאבד גם תוך כדי עבודה
פקק רדיאטור הוא דבר מאוד זול שאפשר להחליף אותו ולבדוק אף פעם לא מזיק שיהיה אחד רזרבי אחרי הכל יש עליו גומיה שעם הזמן מאבדת מיכולתיה
ראשית בוא נתחיל עם התקלה הפשוטה שאין מעבר קומפרסיה והמכסה רדיאטור פשוט אינו תקין.
שנית, יש מקרים של מעבר קומפרסיה למערכת קירור רק כאשר הרכב מתחמם ומתאמץ, מדובר על סדקים קטנים מאוד שנפתחים בטמפ' מנוע גבוהה, המתקייימת רק במאמץ (כמו נסיעה ממושכת בעלייה או יום חם במיוחד).
בבדיקת לחץ הפוך במוסך לא מגלים את זה ולא תמיד הגלאי CO2 מאתר אותה, עד כדי כך זה עלול להיות חמקמק.

לגבי מכסה הרדיאטור, אני לא מבין את השיטה של להחליף סתם, יש ציוד בדיקה שניתן לקבוע חד משמעית אם המכסה תקין או תקול ולהחליף רק אם צריך.
אגב, בדיקת מכסה או פקק רדיאטור זה משהו שחשוב מאוד לבדוק בכל טיפול ואז עולים על בעיות כאלו של התחממות ואיבוד נוזל קירור, לפני שהם מתפתחות - מה שנקרא תחזוקה מונעת.

נערך לאחרונה על ידי GreaseDonkey : 02-04-13 ב 23:20.
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט