חבל שהשאלות פה מרגישות לפעמים קצת כמו מונולוג אבל לפחות שבעתיד מי שיחפש כמוני ימצא..
אז מחיפוש באינטרנט רואים שכל מני מוכרים מוכרים חיישן כזה וכותבים שהוא פותר 99% מהבעיות:
http://steeringanglesensor.moonfruit.com/#
ובאיביי יש ביותר זול:
http://www.ebay.it/sch/i.html?_trksi...at=0&_from=R40
בדקתי אצלי באוטו ויש את החיישן עם החוט הירוק.
פה יש סרטון באיטלקית שמראה איך מחליפים את החיישן, וזה נראה דיי בסיסי ופשוט יחסית
http://www.youtube.com/watch?v=IZykfPlLwTc
לא ברור לי למה ידוע בכל מקום ש"אי אפשר" להחליף את החיישן וצריך מוט הגה חדש.
אבל אני לא קונה עדיין כי יש לי פערים בידע שעוד צריך להבין:
ניתקנו את החוט הירוק ואז ההגה כוח באמת לא עבד, החזרנו וההגה עבד (עדיין עם המנורת תקלה כמובן). אז החיישן לא כזה מת? או שיש לו עוד פונקציות והם עובדות?...
ולמה החיישן השני מראה שהמיקום 0.0 בלי קשר לאיך ההגה מסובב? אולי יש פה עוד תקלה נוספת או תקלה אחרת בכלל?
ובסרטון של האיטלקי רואים שהוא עושה קליברציה להגה כשההגה לא באוטו בכלל ועם מכשיר מיוחד. השאלה היא אם הקלברציה (על האוטו) של MultiEcuScan זה אותו הקליברציה. כי את המכשיר של האיטלקי בטח לא יהיה לי.