צפה בהודעה יחידה
ישן 27-03-13, 18:47   #4
liorwohl
Senior Member
 
האווטאר של liorwohl
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
חבל שהשאלות פה מרגישות לפעמים קצת כמו מונולוג אבל לפחות שבעתיד מי שיחפש כמוני ימצא..

אז מחיפוש באינטרנט רואים שכל מני מוכרים מוכרים חיישן כזה וכותבים שהוא פותר 99% מהבעיות:
http://steeringanglesensor.moonfruit.com/#

ובאיביי יש ביותר זול:
http://www.ebay.it/sch/i.html?_trksi...at=0&_from=R40

בדקתי אצלי באוטו ויש את החיישן עם החוט הירוק.

פה יש סרטון באיטלקית שמראה איך מחליפים את החיישן, וזה נראה דיי בסיסי ופשוט יחסית
http://www.youtube.com/watch?v=IZykfPlLwTc
לא ברור לי למה ידוע בכל מקום ש"אי אפשר" להחליף את החיישן וצריך מוט הגה חדש.

אבל אני לא קונה עדיין כי יש לי פערים בידע שעוד צריך להבין:

ניתקנו את החוט הירוק ואז ההגה כוח באמת לא עבד, החזרנו וההגה עבד (עדיין עם המנורת תקלה כמובן). אז החיישן לא כזה מת? או שיש לו עוד פונקציות והם עובדות?...

ולמה החיישן השני מראה שהמיקום 0.0 בלי קשר לאיך ההגה מסובב? אולי יש פה עוד תקלה נוספת או תקלה אחרת בכלל?

ובסרטון של האיטלקי רואים שהוא עושה קליברציה להגה כשההגה לא באוטו בכלל ועם מכשיר מיוחד. השאלה היא אם הקלברציה (על האוטו) של MultiEcuScan זה אותו הקליברציה. כי את המכשיר של האיטלקי בטח לא יהיה לי.
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה
הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s
liorwohl מנותק   הגב עם ציטוט