1. על סמך מה החלטת שחיישן הלמבדה פגום ?
2. חפש בגוגל חיישן חמצן / למבדה / lambda sensor / oxygen sensor
3. תסתכל בחלק הקדמי של המנוע בדיוק באמצע ומאחוריי (או לפני, תלוי איך אתה קורא לזה) הרדיאטור מהאזור העליון של בלוק המנוע יוצאת סעפת הפליטה (אגזוז) אשר בחלקה מכוסה במגן חום מתכתי. הצינור של הפליטה בדיוק מאחוריי הרדיאטור רחב יותר - זה הממיר הקטליטי. ממש לפני הממיר נכנס חוט שחור לתוך האגזוז (הכל רואים בהסתכלות מלמעלה עם מכסה מנוע פתוח) - זה החיבור של חיישן הלמבדה אשר יושב בתוך סעפת הפליטה לפני הממיר. ברכב שלך יש חיישן למבדה אחד.
בעיקרון אתה יכול לקנות חיישן תואם של בוש (שיכול להיות שזהה למקורי לחלוטין) שעלותו יכולה להיות סביבות 400-600 ש"ח וההתקנה לא מאוד יקרה. כלומר לא תחסוך הרבה מאוד לעומת קרוב ל- 1000 ש"ח במורשה פיאט. אבל שוב - למה להחליף משהו שעובד - איש דיאגנוסטיקה טוב יידע בקלות תא מצב החיישן.
קצת להשכלה באנגלית:
http://auto.howstuffworks.com/question257.htm