צפה בהודעה יחידה
ישן 14-03-13, 14:31   #2
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
בעיית ההתנעה בפיאט בראבו

אני מכיר מקרוב את התופעה הזאת.
כנראה שהמנוע כבר עבר הרבה ק"מ (כמה?) וטבעות הבוכנה (רינגים) שחוקים בו כך שנוצר רווח גדול בין הבוכנות לדפנות הצילינר במנוע.
בגלל מרווח גדול זה, כשהמנוע כבוי לאורך זמן, חלק משמן המנוע גולש דרך מרווחים אלו וגורם ל"שטיפת צילינדרים" (שמלווה גם בירידה בדחיסת הצילינדרים).
בזמן הנעת מנוע קר, מחשב נהול המנוע מבצע העשרת דלק (הרבה דלק) זמנית שעוד מוסיפה חלק מהדלק הזה שדולף גם הוא ברווחים הגדולים שנוצרו כאמור והמנוע אינו מניע.
כשהמנוע לא מניע ממשיך לזרום עוד דלק אל המנוע שאינו ניצת ומציף לגמרי הן את תאי השריפה והן את המצתים (פלאגים).
השאר המכונית ללינת לילה במוסך ושבבוקר ראשית יבצעו בדיקת דחיסה (קומפרסיה).
לאחר מכן שיבצעו גם בדיקה אם חיישן חום המנוע משדר נתון טמפרטורה נכון (אם הוא משדר קור נמוך מדי אז העשרת הדלק תהיה מוגזמת ותגרום לחוסר הנעה עם הצפת דלק).
לבסוף צריך לבדוק גם את חיישן החמצן.
נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
באיזה מוסך והיכן בדקו התקלה?.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט