צפה בהודעה יחידה
ישן 10-03-13, 22:29   #1
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
ממסר מאורר רדיאטור

מע' הפעלת מאורר הרדיאטור בפיאטברבו/ה/מריאה הנה קצת מסובכת ויש גם הבדלים בשנות הייצור.
ממסר מהירות 1, האיטית, נמצא בתיבת ממסרים ונתיכים שנמצאת לפני בית המצבר למטה וסגורה במכסה עם בורג שראשו 10 מ"מ.
באותה תיבה נמצא גם ממסר השהיה למאורר הרדיאטור (הסבר עליו למטה).
ממסר מהירות 2, המהירה, נמצא צמוד אל בית מאורר הרדיאטור ומכוסה במכסה פלסטיק הנשלף משיניו, במשיכה כלפי מעלה.
מאורר הרדיאטור במכוניתך (שהנה עם מזגן מקורי) מופעל במהירות 1 בחום מנוע של כ 97 מעלות ואם היום חם וכו' ממשיך חום המנוע לעלות אז גם מופעל המאורר במהירות 2 המהירה.
בהפעלת המזגן, לחץ גז המזגן העולה, מפעיל את מאורר הרדיאטור דרך ממסר ההשהיה, תחילה במהירות 1 וכעבור כמה שניות במהירות 2.
כלומר, המזגן יפעיל את מאורר הרדיאטור גם אם חום המנוע עדיין נמוך.
אני מציע לך לבדוק את כל תפקוד מע' מאורר הרדיאטור אצל מי שמכיר את מכוניות פיאט ומערכותיה החשמליות ויודע ומסוגל לתקנן ללא קיצורי דרך וקומבינציות.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק  
הגב עם ציטוט