אוקי אז ככה , טרמוסטט הוחלף לפני חצי שנה , משאבת מים הוחלפה לפני חודש בטיפול טיימינג , המים יוצאים לאחר שהאוטו מתאמץ או נוסע הרבה הוא פשוט לא מתחמם... ואני מכבה אותו באותה שניה פותח תמכסה רדיאטור ורואה את הנזילה במו עיני הקטע שאני לא רוצה ללכת בראש של ראש מנוע כי המוסך ישמח לתקן אותו גם אם הוא לא פגום , לא נגעתי בצינורות כשזה קרה אבל נגעתי בהם ברגיל בעבודה ושני הצינורות חמים לאחר זמן מה , הקטע שיש לי איזה נזילה מוזרה כלשהי שהעלתי לפורום לפני שבוע שבועים ואמרו לי שזה יכול להיות מהחישן חום ... לא התיחסתי אליה יותר מדי אבל אני לא מבין למה רק שהאוטו מתאמץ בעליה או נסיעה ארוכה זה קורה... הנה התמונה שהעלתי לפני שבוע
זה לא יכול להיות ראש מנוע כאשר הרכב פשוט לא מתחמם או שזה כן אפשרי ?
והוא עבר 175000