|
זה לא בדיוק נגד כמו שאתה בודאי מכיר.
הנגד הוא נגד משתנה שעליו מחוג שקורא את ההתנגדות לפי גובה המצוף.כאשר ההתנגדות גדלה, מד הדלק מקבל פחות זרם וההיפך. הבעיות הנפוצות, חיבור מינוס רופף למד הדלק, או לנגד מתחת לכיסא האחורי. יש מצבים שהזיוף מופיע בגלל קורוזיה שנמצאת על הנגד, בשל דלק מזוהם.
הוא נימצא בתוך יחדת המשאבה בתוך הטנק.
כאשר כתבתי הבעיה בנגד, זאת הייתה אמירה כללית כדי לתת כיוון.
יש מצב שהבעיה היא במד עצמו. כדי לבדוק זאת צריך לתת לו מינוס ולראות אם הוא עולה עד הסוף (פול)
לדעתי תתחיל לבדוק מינוסים.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|