צפה בהודעה יחידה
ישן 28-02-13, 20:56   #7
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
ראש מנוע מכיל את שסתומי היניקה והפליטה וכאשר מפרקים אותו צריך לפרק את כל הכניסות והיציאות למינהם שמתחברים אליו וכמובן לא לשכוך לפרק את רצועת הטיזמון ואז לפתוח את הברגים שיושבים מתחת למכסה השסתומים ולהרים אותו מהמנוע
כאשר יש בעיה בראש הוא נילקח לבדיקה אצל חרט שבודק אם הוא ישר וממלא איפו שצריך ומישר את השטח אחרי כן בנוסף נעשית בדיקת לחץ על מנת לבדוק שאין נזילות בין מעברי הראש כי במצב כזה הוא נחשב פסול
מחליפים גומיות שסתומים ומכוונים את השסתומים ומחליפים מחזירי שמן והלקוח ניפרד יפה אצלו מכמה מאות שקלים ומקבל משופץ ובלי בעיות פסיכולוכיות או פסיכיטריות וכל שנישאר הוא להחליף את האטם שיושב בין הבלוק לבין הראש ולנקות את המשטח ההצמדה של הבלוק וכוון לTDC את הבוכנות ואת השסתומים בראש ולהרכיב בסדר הפוך לפרוק ולהחליף שמן ולשטוף את מע' הקירור
להשלים נוזלים חיונים להתנעת המנוע ולהניע ולראות שהכל בסדר
אם התיקון נעשה ע"י מכונאי במוסך אז עליך ללכת ולהיפרד מאוד כמה אלפים שכוללים בתוכם את תיקון הראש אצל החרט
אחרי שניפרדנו מכמה אלפים כל שנותר הוא ללכת לפסיכיאטר שיתן משהוא לריכוך המכה בכיס
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט