ראש מנוע מכיל את שסתומי היניקה והפליטה וכאשר מפרקים אותו צריך לפרק את כל הכניסות והיציאות למינהם שמתחברים אליו וכמובן לא לשכוך לפרק את רצועת הטיזמון ואז לפתוח את הברגים שיושבים מתחת למכסה השסתומים ולהרים אותו מהמנוע
כאשר יש בעיה בראש הוא נילקח לבדיקה אצל חרט שבודק אם הוא ישר וממלא איפו שצריך ומישר את השטח אחרי כן בנוסף נעשית בדיקת לחץ על מנת לבדוק שאין נזילות בין מעברי הראש כי במצב כזה הוא נחשב פסול
מחליפים גומיות שסתומים ומכוונים את השסתומים ומחליפים מחזירי שמן והלקוח ניפרד יפה אצלו מכמה מאות שקלים ומקבל משופץ ובלי בעיות פסיכולוכיות או פסיכיטריות

וכל שנישאר הוא להחליף את האטם שיושב בין הבלוק לבין הראש ולנקות את המשטח ההצמדה של הבלוק וכוון לTDC את הבוכנות ואת השסתומים בראש ולהרכיב בסדר הפוך לפרוק ולהחליף שמן ולשטוף את מע' הקירור
להשלים נוזלים חיונים להתנעת המנוע ולהניע ולראות שהכל בסדר
אם התיקון נעשה ע"י מכונאי במוסך אז עליך ללכת ולהיפרד מאוד כמה אלפים שכוללים בתוכם את תיקון הראש אצל החרט
אחרי שניפרדנו מכמה אלפים כל שנותר הוא ללכת לפסיכיאטר שיתן משהוא לריכוך המכה בכיס