צטט:
במקור פורסם על ידי almogxxx
שבת שלום חברים , אז לשמחתי הבעיה נפתרה למרות כל הצעות החברים וההשארות אני מודה לכולם על הידע המקצועי והנסיון לעזור אבל הבעיה היא בצורת ההפעלה של המנוע . המנוע עובד לכיוון החיצוני .. כלומר ..
אם עומדים מול הרכב כיון ההפעלה של המנוע הוא כלפיך .. כלומר שזה אומר שהחוטים אמורים להיות מחוברים נגד כיוון השעון !
כלומר אם עומדים מול הדיסטורבוטור באזור הכנף השמאלית של הרכב החוטים יחוברו כך ..
1=שמאל למעלה
3=שמאל למטה
4=ימין למטה
2=ימין למעלה .
כרגע הרכב מניע בצורה חלקה ללא פיצוצים והפתעות , עובד עגול ונקי כמו פעם .
אני יודע שאתם יודעים את המידע הנ"ל אבל אני כותב בכל זאת כדי שאם משהו יתקל בבעיה דומה תהיה לו תשובה .
בכל מקרה תודה לכולם על העזרה וההצעות.
|
צודק ב100% הנושא של כיוון סיבוב ביחס למקום בו אתה עומד אפילו לא עלה לי בראש לרגע