צפה בהודעה יחידה
ישן 09-02-13, 13:33   #8
צביקה קרבורטור
בעל מקצוע
 
האווטאר של צביקה קרבורטור
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
Thumbs up הרכבת חוטי הצתה הפוך

שלום רב !
כל הדרכים מובילות לרומא!
וכל הסימנים מראים שטעית בסדר של הרכבת חוטי ההצתה!
לקבל עצות אחיתופל מחברים, ועצות סרק מחברי פורום זה לא הפתרון.
ולדוגמא מה הקשר בין מכסה מפלג שפורק ללא מחשבה תחילה מהמפלג, וולא שום צורך, פורקו ממנו גם חוטי ההצתה ללא שום צורך, וללא סימון מיקומם?!
מדוע שפלגים ישרפו פתאום, ברכב שנסע לדברייך כמו שעון שוויצרי?
מדוע יש להחליף ללא שום צורך שלוש סטים של פלגים?
מדוע שהמפלג יזוז לפתע ממקומו, שלא שוחרר בורג החיזוק שלו?
מדוע שחגורת הטיימנג תקפיץ פתאום שן?
יש לודא את מיקומו המדוייק של צילנדר מספר 1 במפלג!
יש לוודא שאכן סדר ההצתה ברכבך הוא אכן 1-3-4-2 !
יש לוודא שסדר חוטי ההצתה הוא אכן עם כוון השעון.
לאחר שתוודא זאת, אני מבטיח לך שהרכב יניע בנגיעה, ללא פצוצים באזור המצערת!

בשורה התחתונה להבא אל תפרק חוטי הצתה ללא שום צורך, ואם כן סמן את מיקומם המדוייק בעזרת טיפקס, או שימוש בלורד צבעוני.
ואל תנסה לגעת ולשדרג דבר שעובד תקין, מירב הסכויים שאתה תקלקל אותו.
בהצלחה
צביקה
__________________
צביקה קרבורטור
נתניה
נייד :054-4861318

נערך לאחרונה על ידי צביקה קרבורטור : 09-02-13 ב 13:35.
צביקה קרבורטור מנותק   הגב עם ציטוט