|
עדכון מהיום נשלח בה"פ מבעל הרכב.
היום נסעתי לעבודה (4 רחובות מהבית),נסיעה של 10 דק' בפקקים + קצת חום ארץ-ישראלי. הגעתי לעבודה והיה לי עוד זמן לפני שאני נכנס למשמרת אמרתי נעשה בדיקה קטנה.
הגעתי לעבודה עם חום מנוע שמצביע על בין רבע לחצי בחום.
אמרתי אני יחכה שיגיע לטמפ' עבודה ואז נראה אם המאוור נכנס בזמן לעבוד ומה הסיבות האפשריות לחימום יתר שלו.
החום הגיע לטמפ' עבודה ואף התחיל לטפס ועבר את האמצע והחל לטפס..ישר פתחתי מכסה מנוע לראות אם הונטה מתחילה לפעול ולהפתעתי היא לא עבדה בכלל. מיד כיביתי את המנוע ואז קרתה ההפתעה הבאה:
פתאום החל לנזול נוזל קירור מהפקק של המיכל עיבוי (פקק חדש שנקנה לפני שבוע וחצי כן?)..כשפתחתי את המכסה מנוע ראיתי שהונטה החלה לעבוד (לאחר שהמנוע כבוי כחצי דקה)
לפני שנה החלפתי רדיאטור + טרמוסטט+יוניט חום ששולט על הונטה והכל עבד כשורה..בחודשיים האחרונים שמתי לב שהיא תמיד עובדת אך לעיתים נדירות היא לא עבדה אבל לא ייחסתי לכך חשיבות מפני שהחום מעולם לא טיפס מעבר לחצי
נ.ב שמתי לב גם שהרכב סוחב ואין בו בעיית סחיבה..בעיקר מעל 2000 טור
קטונתי מלדעת מה הסיבות ומה ניתן ללמוד מכך,לכן אני שואל מה דעתך?..
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|