|
אני בכל זאת אפנה אותך לפולקסווגן. רק אחרי שהם רכשו את סיאט וסקודה האיכות של הרכבים האלו עלתה.
לגבי פיאט החדשות, ופיאט בכלל, הם בד"כ הציעו מכוניות פשוטות יחסית, וזולות יותר מהמתחרים שלהם. (בשפת העם מכוניות עממיות).
לגבי העיצוב, על טעם וריח אין מה להתווכח, אבל לדעתי הוא יותר נוח מהרבה מכוניות אחרות (ראה למשל את המרווח של הנוסעים בקורולה שנת 98' לעומת פונטו שנת 98').
הבעיה עם הרכבים של פיאט זה שבארץ הם נחשבים לא אמינים, ובצדק מבחינה מסויימת. החלקים של פיאט באמת עמידים פחות לבלאי, אבל כל עוד מטפלים ברכב כמו שצריך הוא לא עושה בעיות ונתקע. אני אפילו אצהיר שמאז שהתחלתי לטפל בפיאטים שלי לבד אף אחד מהם לא הפתיע אותי בתקלה כל שהיא. (לעומת תקופת הטיפול במוסכים שהייתה עגומה). מצד שני האיכות של רכבי פיאט לא אחידה לצערי.
בעיה שניה היא שאין היום בארץ דגם 1600 אוטו' שמתאימה לליסינג וחברות השכרה. לצערי בארץ אוהבים מאוד רכבים אוטומאטיים.
והכי עצוב שהיבואן לא מביא לארץ דגמים שהיו יכולים להצליח (אפילו פנדה 4X4 שיכולה לתפוס חזק בקרב המחפשים פוזה של ג'יפון).
|