צפה בהודעה יחידה
ישן 30-01-13, 17:40   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא תקבל מידע מה צריך לפרק, אם לא תתרגל לעדכן.
לפני כשבעה חודשים הייתה לך דליפה ממאייד המזגן. הכנסתי לך חומר נגד דליפה.
עדכן מה קורה עם המזגן, גם אם התיקון לא הצליח.
ולעניין.
הבנתי שכאשר הראש מנוע היה בחוץ, ידעת שפקק המים חלוד/דולף. המכונאי אמר לך שזה סיפור רציני להגיע אליו. בולשיט. בסה"כ היה צריך לשלוף את הצינורית אליה נכנס המדיד ולהחליף פקק בקלות.
הצינורית מותקנת בדיוק מול הפקק ומונעת את הגישה אליו.
עכשיו כאשר הראש מורכב, קשה יותר להחליף את הפקק. צריך להוריד אלטרנטור, תושבת, צינורית ולשלוף את הפקק. מאחר שהגישה קשה, יש להקפיא את הפקק החדש, כדי שייכנס למקומו בקלות.
למי שיש ידיים שמנות , יוכל לשחרר את תושבת המנוע, לתמוך אותו מלמטה עם ג'ק גלגלים ולמשוך מעט את המנוע קדימה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט