צפה בהודעה יחידה
ישן 14-01-06, 16:44   #2
Guest
 
הודעות: n/a
זו דרך אחת להציג את פיאט...
מאידך,מזה שנים רבות אין שום סיבה אמיתית להיכנס לסוכנות פיאט,בטח שלא בישראל,הפיתוח נתקע,ממחזרים עד אין סוף מוצרים שמלתחילה לא היו משהו,האיכות "המהוללת" אכן ידועה ודי לשאול בציבור מה דעתו עליה ושמישהו יגיד לי שהוא יופתע אם פיאט תדורג רק קצת גבוה יותר מהדצ'יה הרומנית...

אם כבר יוצא איזהשהוא מוצר טוב אז או שלא מביאים אותו (ברקטה) או שהוא עולה המון ולהחזיקו צריך המון ממון (וזה לא סתם יצא חרוז).

היצרנית השלישית בגודלה (אגב כבר לא נכון..) באירופה צריכה יותר מאשר פונטו ממוחזרת על פני למעלה מעשור כדי להצליח.

בישראל פיאט (ובעצם כל הקבוצה כולל לנצ'יה שיבואה הופסק לחלוטין) מדרדרת במכירות וכבר שנים שהיא מדשדשת בתחתית.

לפחות בישראל המצב אינו צפוי להשתפר בצורה משמעותית וחוץ מהפונטו החדשה לא יהיה שום דבר נורמלי.

"משפחתיות" על בסיס הפאליו הטורקית או הברקות של החטיבה הברזילאית (ראה הכתבות שמעל לשרשור זה) ימשיכו להזרים לכאן מכוניות עולם שלישי עם איכות ייצור תואמת.

תיבה רובוטית זה קקה,והעדרן של תיבות אוטומטיות אמיתיות וטובות תמשיך לקבור את פיאט בשוק הישראלי (כי את מי מענין שפיאט מייצרת תיבה מטיטניום למטוס הקרב F22 אך אין לה שום רכב נורמלי עם תיבה אוטומטית אמיתית.

אני יודע שהתגובה לא נעימה אבל היא מתייחסת לבירבורים השונים שעלו גם בשרשורים למעלה והיות ואני אולי בין המבוגרים בפורום אני יכול לומר לכם שכל פעם (במשך לפחות 25 שנים) שנציג של פיאט מדבר או כשדגם חדש מושק אז יש "מהפיכה" בשוק הרכב ובאיכות הייצור של פיאט.

רוצים מהפיכה? תראו מה קרה לסקודה ולסיאט במשך 10 שנים בלבד? איך יכול להיות שאיכות הייצור שלהן טובה יותר? ואל תפנו לפולסוואגן.

ובכל זאת,קבוצת פיאט היא היצרנית האהובה עלי ביותר... האהבה עיוורת
  הגב עם ציטוט