|
מאחר שכבר מכרת, אפשר לדבר חופשי על הבעיה הטכנית.
החלפת המייסבים של הטלטלים ופלשינג, אינה פותרת את הנזק שנגרם לקרנק.
כאשר הקרנק דופק כל בוקר, הוא נהיה אובלי וצריך לחרוט אותו. התיקון שבוצע הוא הזול ביותר במצב שנוצר. אבל אינו התיקון האידיאלי ולא יחזיק זמן רב. זה דומה להחלפת רינגים במנוע שעשה 200 אלף ק"מ, בלי לחרוט את הציליצדרים ובלי להחליף בוכנות.
האם קיבלת אחריות ?. לידיעתך האחריות לא ממומשת כאשר הרכב נמכר.
אז שיהיה במזל טוב.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|