|
אני לא אשדרג לelx כי זה מהלך טיפשי, הספייס שלי היא sx שזה איבזור דומה לelx רק מנוע שונה
בהספק, ולמען האמת נסעתי בelx וההבדל לא משמעותי בכלל.
אני מודע לאחזקה יקרה יותר, באספקט של דלק ואולי גם ביטוח, שזה שני דברים שאפשר לשלוט בהם, וגם במחיר הטסט.
לגבי צמיגים גם כאן אופי הנהיגה שלי לא ספורטיבי אבל אני לא מתפשר באיכות צמיג ככה שאפשר לחסוך במובן מסויים ולקנות צמיגים ב1500 וקצת יותר, אין צורך בצמיגי קצה ב3 אלף.
הבחירה בhgt היא בגלל שהיא לא ברמה של ספורטיביות אמיתיות יותר מבחינת מחיר, היא לא גודשת ולא בעלת מיכלולי קצה או צמיגים במידה ענקית ורוחב של משאית, בסה״כ זה רכב חזק בעל התנהגות סבירה, ושוב you get what you pay for.
אנ מודע לאחזקה יקרה יותר, השאלה כמה יקרה יותר, אשמח לקבל קצת עלויות של טיפולים צמיגים ודברים שונים ברכב.
בין היתר אני מודע למצב השוק, ותצא רק מנקודת מבט שהרכב יעבור בדיקה ויעבור יישור קו מקיף לאחר הקנייה, הספייס שלי נקנתה אחרי בדיקה במצב מצויין ולאחר הקנייה עברה יישור קו כטיפול מונע בעלות של 2900 ש״ח, אין לי בעיה לקנות hgt לאחר שהיא תעבור בדיקה ברמה סבירה פלוס ואז ליישר לה קו בסכום דומה ואף קצת יותר, השאלה שלי היא לאחזקה שוטפת.
|