צפה בהודעה יחידה
ישן 05-01-13, 21:18   #5
Note Pad
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: גרנדה
הודעות: 4
צטט:
במקור פורסם על ידי מישאל.ח צפה בהודעה
לצערי המוסכים לא ממש מקצוענים בכל הנוגע לגיר הרובוטי ולרוב ימליצו להחליף ולתקן דברים שלא ממש צריך להחליף,

גם אצלי זה היה המצב, הרכב משנת 2007 , אצלי מ2010 עם 55K ק"מ. היה חובה להמתין לפחות חצי דקה לפני שילוב הילוך מניוטרל בכדי להימנע מהודעה הנ"ל.

בתחילת השבוע ביצעתי שיפוץ המשאבה ההידראולית(ראה מדריך שלי) בעצמי- מה שהיה עולה לי אלפי שקלים במוסך ובינתיים אין לי את הבעיה, אני אבדוק זאת שוב בבוקר בשבילך ואולי זה המצב אצלך.

בנוסף לבלאי הצפוי של המשאבה ההידראולית- החלק בעייתי הבא שידרוש החלפה הינו הצובר של השמן- ניראה כמו כדור שחור ובו יש דיאפרגמה שאחרי תקופה מיתבלה והמיכל לא שומר לחץ כמו בהתחלה ולכן שומעים את המשאבה ניכנסת לפעולה כמעט אחרי כל החלפה של 2 הילוכים .

אני לא הייתי מיסתכן לישאול את המחיר במדינתנו החמדנית...
תודה, אבל מה זה אומר בדיוק? אז מה היתה הבעיה?
Note Pad מנותק   הגב עם ציטוט