צפה בהודעה יחידה
ישן 03-01-13, 22:12   #3
מישאל.ח
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו 1.4L רובוטי
הודעות: 41
לצערי המוסכים לא ממש מקצוענים בכל הנוגע לגיר הרובוטי ולרוב ימליצו להחליף ולתקן דברים שלא ממש צריך להחליף,

גם אצלי זה היה המצב, הרכב משנת 2007 , אצלי מ2010 עם 55K ק"מ. היה חובה להמתין לפחות חצי דקה לפני שילוב הילוך מניוטרל בכדי להימנע מהודעה הנ"ל.

בתחילת השבוע ביצעתי שיפוץ המשאבה ההידראולית(ראה מדריך שלי) בעצמי- מה שהיה עולה לי אלפי שקלים במוסך ובינתיים אין לי את הבעיה, אני אבדוק זאת שוב בבוקר בשבילך ואולי זה המצב אצלך.

בנוסף לבלאי הצפוי של המשאבה ההידראולית- החלק בעייתי הבא שידרוש החלפה הינו הצובר של השמן- ניראה כמו כדור שחור ובו יש דיאפרגמה שאחרי תקופה מיתבלה והמיכל לא שומר לחץ כמו בהתחלה ולכן שומעים את המשאבה ניכנסת לפעולה כמעט אחרי כל החלפה של 2 הילוכים .

אני לא הייתי מיסתכן לישאול את המחיר במדינתנו החמדנית...
מישאל.ח מנותק   הגב עם ציטוט