|
טוב אני מעדכן עם חדשות רעות,
האוטו התחיל גם לגמגם, פתחתי את צינורות הפליטה באיזור המצערת, יש סימני טחינה,
בצינורות, כנראה שנפרץ האטם ראש ומשם יש איבוד מים,
השערת המוסך לגבי האטם הייתה נכונה, היה גם לחץ במערכת.
כבר עשיתי לרכב טיפול ראש מנוע, לפני 3 וחצי שנים, כ40000 ק"מ.
די הקפדתי על מים ירוקים למעט החודשיים האחרונים עם הנזילה,
הטמפרטורה מעולם לא עברה קצת מעל החצי.
כנראה שזה מה שהראש הזה מחזיק.
אני שוקל למכור אותו במצב הנוכחי או לתקן, זוכר שבפעם הקודמת שילמתי כ1500 שח על החלפת אטם, יישור ומילוי, טיימינג, מותחן, שמן מנוע, פילטר שמן, מים לרדיאטור.
היו וכבר החלפתי משאבת מים לפני כשנתיים וטיימינג לפני 3 האם יש צורך להחליף שוב?
אם מישהו ביצע לאחרונה וזוכר מחיר צפוי לעבודה ולחלקים אשמח לקבל השערה לגבי המחיר הצפוי.
|