הבעיה בהנעה הייתה שהבן חיבר את הפלוס של הקוייל למשאבת הדלק.
הרכב הניע, אבל רק אחרי שעזב את הסטרטר. בזמן סטרטר הפלגים לא קיבלו ניצוץ. חיברתי מתח קבוע לקוייל, והרכב מניע בנגיעה.
כמו כן הוספתי ברז לצינור הדלק שבא מהמשאבה, כדי לכוון את לחץ הדלק לקרבורטורים.
משום שהלחץ של משאבת ההזרקה לא מתאים.
בעיקרון אני לא אוהב את כל השינויים האלה. אבל מה לעשות שזה שיגעון של הבן.
יאיר, נסעת איתי והתרשמת לטובה עם המנוע המקורי, כאשר נסענו לקנות חלקים לרכב שלך.
גם אז הוא סחב כמו מטוס, אבל עכשיו לא יאומן.
ביחס לבעלי HGT נראה מי "ירים את הכפפה".

הקפה עם ההל שהבאת 10 תודה.
דוד.