צפה בהודעה יחידה
ישן 22-12-12, 19:07   #8
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
הבעיה בהנעה הייתה שהבן חיבר את הפלוס של הקוייל למשאבת הדלק.
הרכב הניע, אבל רק אחרי שעזב את הסטרטר. בזמן סטרטר הפלגים לא קיבלו ניצוץ. חיברתי מתח קבוע לקוייל, והרכב מניע בנגיעה.
כמו כן הוספתי ברז לצינור הדלק שבא מהמשאבה, כדי לכוון את לחץ הדלק לקרבורטורים.
משום שהלחץ של משאבת ההזרקה לא מתאים.
בעיקרון אני לא אוהב את כל השינויים האלה. אבל מה לעשות שזה שיגעון של הבן.
יאיר, נסעת איתי והתרשמת לטובה עם המנוע המקורי, כאשר נסענו לקנות חלקים לרכב שלך.
גם אז הוא סחב כמו מטוס, אבל עכשיו לא יאומן.
ביחס לבעלי HGT נראה מי "ירים את הכפפה".
הקפה עם ההל שהבאת 10 תודה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט