כל מה שהעלת על פילטרים קוניים בלבד, או שמחברים אותם חשופים ברכב במיקום המקורי או לוקחים צינור ומוציאים מהרכב.
גם בכותרת הם רשמו pod filters מה שיש פה נקרא Induction kit, כלומר קיט יניקה.
העלות הגבוהה היא מכיוון שהוא מיוצר כולו מחתיכה אחת של סיליקון ומהונדס ספציפית לפיאט בראבו טורבו.
אתה מוזמן לקרוא ביקורות על קיטי יניקה של gsr בחו"ל וגם להציץ בקישור הבא שיש דיינו על פונטו 60 אטמוספרית שמראה שיפורים בטורק ובכ"ס וזה לפני ששמו remap
http://www.fiatforum.com/grande-punt...ml#post2766585
בחול אינספור פעמים לקחו את הפונטו ספורטינג 1.2 16v והעלו אותה יחד עם הקיט GSR אגזוז זרימה חופשי וremap ל-100 כ"ס.
להתחשב בכל הפרמטרים, שספציפית לבנאדם יש רכב טורבו ולא אטמוספרי, הרכב הינו כבר עם remap, שיפור היניקה והצנרת פליטה דיי מתבקש אם הוא רוצה להמשיך לשדרג.