מסכים עם כל מילה של amitbaba.
זה שלא הביאו הרבה hgt לארץ והכמות פה שלהם קטנה , לא אומר שהרכב פתאום שווה יותר ממה שהוא עולה בכל מקום אחר.
זה לא שיש 4 hgt בכל הארץ, מי שמחפש ורוצה את הרכב ימצא , במצב טוב ושמור או פחות טוב שדורש קצת טיפול. זה לא משנה , hgt זה בסך הכל רכב (עד כמה שזה נשמע לא טוב ואתם אוהבים את הרכב שלכם ובשבילכם הוא לא ״סתם רכב״ אבל הוא לא שונה משום רכב אחר)
הוא יכול לקנות את הרכב של מיכאל ב30 ואחרי חודשיים - שלושה ילך הראש או הגיר וכו׳..
זה שהרכב כ-ר-ג-ע במצב ״מושלם״ לא אומר כלום , אין פה אחריות, זה לא רכב חדש מהחברה,
הבלאי הוא בלתי נמנע לא משנה כמה תטפל ברכב או תשקיע בו.
ההשקעה רק מאריכה את חיי החלקים.
בנוגע לשיפורים זאת ההחלטה של בעל הרכב האם לבצע שיפורים למיניהם, זאת נטו השקעה שלו והכסף הזה לא יוחזר לו כשהרכב ימכר.
כמו שמישהו אמר קודם, הכי טוב שמיכאל ימכור את השיפורים בנפרד למי שמחפש אותם ואת הרכב כסטנדרטי לחלוטין , כי זה מה שהקונה מחפש. אם הקונה רוצה להוסיף שיפורים זאת ההחלטה וההשקעה שלו, לא של הבעלים הקודם.
|