|
הייתי מבין את ההתנהלות של סמל"ת אם לפיאט היה מלאי מכוניות מוגבל וכל מה שהיה אפשר להביא לארץ זה כמויות קטנות.
אבל לא, שומעים שפיאט סוגרים זמנית מפעלים מרוב מכוניות מיותרות.
אז אם יכולים למכור סקודה וסיאט חדשות שיצאו הרגע מהפיתוח ב60 אלף אז גם את הפיאט פנדה החדשה יכולים למכור ב60, ואנשים אולי יעדיפו את הפנדה בגלל המושב החמישי או החלונות האחוריים שנפתחים או העיצוב היותר נועז (שאני אישית לא אוהב)
ואת הפנדה הישנה שמקבלת 3 כוכבי בטיחות איך הם מוכרים באותו המחיר כמו הVAGs וקרוב מאוד לקיה? אם סיטרואן סי1 נמכרת ב55 אלף, ב"מבצע", אז גם פיאט יכולים עם הפנדה הישנה.
(הC1 \ 107 \ אייגו מכוניות זוועתיות עם דברים שלא האמנתי שאפשר לראות באוטו חדש, והם נמכרות יותר מהפיאטים)
|