צפה בהודעה יחידה
ישן 26-11-12, 09:57   #8
indra
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: שוקל בראבו
הודעות: 138
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
למרות זאת עדיין יש הבדלים בין מכוניות המיני השונות כשהזולות מאוד הנן לרוב עם מנוע 3 צילינדרים שבנסיעה בינעירונית יהיה נחות יותר מהפנדה שהנה בת 4 צילינדרים ועיקר שימושיותן זה כרכב עירוני.
המלצתי לרוכש רכב הנה לבצע קודם כל נסיעת מבחן במכוניות המועמדות לרכישה לצורכי בדיקת התאמתן אליו ולשימושיו ואז להחליט מה לרכוש.
אסור להסתכל רק על מחיר וגם במכוניות משפחתיות או מנהלים יש הבדלי מחירים שונים בין יצרנים שונים.
אני עצמי נוסע הרבה בפיאט פנדה (שנת 2010 עם רק 60 כ"ס) ובהרבה פעמים מוצא את עצמי נוסע במהירות גבוהה מדי בכביש בינעירוני, ללא כל מאמץ ורעש.
בברכה - רפי לין
ברור שישנם הבדלים, ואני מסכים שהפנדה החדשה היא מכוניות טובה ועדיפה בחלק מתכונותיה על מתחרותיה. אלא שלמרבה הצער פיאט נושאת על גבה "גיבנת" בדמות סטיגמה של מכונית נעדרת אמינות ושוק. סטיגמה כזו אפשר וצריך לנפץ רק עם מחירים אטרקטיביים יותר. אם אתה מצרף לכך את העובדה שישנם דגמים של פיאט בארץ, כמו ה 500 למשל שנמכרים בעשרות אחוזים יותר ממתחרות שונות כאן, בעוד בחו"ל המחירים די דומים, אין פלא שנמכרות כאן כל כך מעט פיאטים ( גם אם ל 500 נתח יחסית גדול, שער בנפשך כמה היו נמכרות לו המחיר היה "נורמלי" ). ואני כותב מתוך דאגה אמיתית לגורל המותג הזה בארץ, שהרי אי אפשר לקיים מערך כזה גדול של מוסכים וסוכנויות עם מכירות כאלו. העובדה שאתה משבח את המותג הזה, מובנת לי ואני גם שותף לה, אבל היא פשוט מחטיאה את המטרה.
indra מנותק   הגב עם ציטוט