צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman
התשובה היא שזה לא משנה.
בגיר רציף, מכיוון שאין לך הילוכים באמת, לחיצה מתונה על "הילוך" נמוך יותר שקולה ללחיצה בריאה על מצב אוטומט.
הסלד בכל מקרה יהיה באוטו גובה, והגיר ידאג לשים את הרצועה במיקום האופטימלי.
ואגב, אם אתה רוצה להשתמש במושג הזה, אז אומרים טיפטרוניק, לא טריפטרוניק, או טריפטוניק או כל דבר אחר.
בכל מקרה, טיפטרוניק קיים רק בפורשה.
|
אוקי קיבלתי את ההערה.
אם הגיר דואג לממונט מירבי בעלייה ,שאני לחצתי על הגז קלות והייתי על דרייב המהירות ירדה ,
אבל שהזזתי ונעלתי אותו בהילוך נמוך יותר אז הוא התחיל להאיץ ולעבור את ה 80 קמ"ש
מבלי לשנות את פתיחת המצערת.
השאלה הגדולה שלי ,אם אני נוסע במהירות 80 על יחס העברה אחרון (6) נעול בטיפטרוניק
והסלד יושב על 1800 סיבובים. יש הבדל אם אני ילחץ על רבע\חצי או פול בדוושה .האם הוא ינוק דלק ואוויר בכמות שונה? כי גם ככה בקושי נרגיש שינוי בסלד נמוך במהירות גבוהה. כמות הסיבובים לא תשתנה