צפה בהודעה יחידה
ישן 10-11-12, 11:35   #1
niminim81
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: פונטו XTZ 1300
הודעות: 9
גיר רובוטי לא מוכן להעביר הילוכים לאחר לילה גשום

שלום לכולם. אני מחזיק גרנדה שנת 2008 עם 92 אלף קילומטר. לפני חודש וחצי הוחלף ברכב ערכת מצמד מלאה לאחר הידלקות נורה אדומה של CHECK TRANSMISSION במשך תקופה לא קצרה. במוסך השחר בנתניה הרכב חובר לסקנר ונאמר לי שהלך הקלאץ לגמרי. הוחלף הקלאץ והרכב נסע חלק.
עד לפני שבועיים - לפני כשבועיים ירד בנתניה הגשם הראשון של החורף ובבוקר שלמחרת הרכב הקפיץ לי בתחילת הנסיעה פעמציים מהילוך שני ומהילוך שלישי לניטרל (ברגע שהרכב שהגיר רוצה לעבור להעלות הילוך הוא חוזר לניטרל ומצפצף) - לא נדלקה שום נורה. שמתי לב שהתקלה לא מופיעה כשהרכב חם. בשבועיים האחרונים הדבר קרה לאחר כל לילה גשום או בוקר קריר.
אתמול בלילה היה הלילה הכי גשום עד עכשיו השנה ולפני שעה הנעתי את הרכב כדי ליסוע לחדר הכושר. הרכב לא הסכים להעלות הילוך מראשון לשני . הוא פשט קפץ מיד לניטרל עם רעש של חריקה של הגיר כאילו ההילוך מנסה לעבור והקלאץ לא לחוץ. חשבתי שהתקלה תסתדר אך במשך חצי שעה נאלצתי לעצור את הרכב כל 3 מטרים - זה קרה משהו כמו 15 פעמים. הזוי ומעצבן בטירוף. בסופו של דבר ולאחר חצי איכשהו הרכב הצליח לעבור לשני ואז שוב נפל לניוטרל 3-4 פעמים שהיה צריך להעלות לשלישי. לאחר מספר ניסיונות הגיר הצליח להסתדר והרכב נסע חלק ללא תקלות וכמובן שחזרתי מיד הביתה (הרכב הגיע אפילו להילוך חמישי) - חשוב לציין שניסיתי לנהוג גם במצב אוטומטי וגם במצב ידני והתקלה קרתה בשני המצבים.
חייב עזרה בדחיפות.
מה יש לגיר הזה ולמה זה קורה אחרי שהשקעתי כל כך הרבה כסף בהחלפת קלאץ?
תודה נימרוד
niminim81 מנותק  
הגב עם ציטוט