צפה בהודעה יחידה
ישן 03-11-12, 22:23   #5
shay2828
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: פיאט פונטו XTZ-75 שנת 98
הודעות: 191
היי דוד

אני לא אבחנתי את העניין אלא המוסכניק שהרים את הרכב על הליפט.
אני זה ששמתי לב להזעה הקלה,ושאלתי אותו מה זה,והוא ענה שמדובר בהזעה בין 2 חלקי הגיר.
יכול להיות שהוא שלף תשובה בלי להתעמק מספיק וייתכן שאתה צודק ומדובר על המחזיר שמן השמאלי של הצירייה.צריך לבדוק זאת שוב בהזדמנות.

מאז הראש מנוע שעשית לרכב עבר שנה ו-11 חודשים. ואחרי הכל רק תשבחות מגיע לך.הכל עובד מעולה ותקין,הרכב לא מאבד אפילו גרם מים,והמנוע עובד כמו שעון.נקווה שימשיך ככה.

אני אצטרך לבדוק את מה שאתה אומר לגבי המחזיר שמן של הציריה השמאלית.הלוואי וזה הבעיה.

אם זה לא הבעיה ומדובר בהזעה בין 2 חלקי הגיר אזי:

1.האם חיזוק הברגים בין 2 חלקי הגיר מצריך פירוק הגיר,או שאפשר לעשות זאת כאשר הגיר במקומו?

2.בהנחה וחיזוק הברגים בין 2 חלקי הגיר לא פותר את הבעיה,האם זה מורכב מדי לפתוח את 2 חלקי הגיר ולשים אטם ביניהם?יש לך הערכה כמה שעות עבודה זה,והאם מדובר בדבר מורכב?

אני פשוט פדנט וכל הזעה הכי מינימלית מפריעה לי.

שי
shay2828 מנותק   הגב עם ציטוט