|
כי מכוניות כאלה לא אמורות לשנע יותר מאדם אחד/שניים ברובו המכריע של הזמן.
המטרה שלהן היא להיות רכב עירוני קטן וזריז בשביל הנהג כדי להגיע למחוז חפצו, וכדי לחנות בקלות.
בארץ, הן נחשבות למכוניות משפחתיות. אנשים קונים אותן שלא לפי הצרכים שלהם, כרכב ראשי, ומשתמשים בהם כאילו הן מכוניות גדולות יותר. כאשר בפועל, הן מאוד צפופות מאחור, ובעלות תא מטען קטן מאוד.
או בקיצור, אם אתה מסיע אנשים/ילדים מאחור לעיתים תכופות, מכונית מיני ואפילו סופר מיני היא לא בשבילך.
בגלל זה רווחת כאן הדעה שרכבים עם 3 דלתות שמורים לרכבים ספורטיביים, או לא פרקטיים.
שים לב למשל, שהמיני וה500 מיוצרות רק במרכב 3 דלתות.
5 דלתות במכוניות כאלה זה תירוץ של היצרנים כדי להגדיל את המכירות.
באירופה הרוב הכמעט מוחלט של המכוניות הללו נמכר עם 3 דלתות, וזו ההוכחה.
בונוס נחמד ברכב עם 3 דלתות הוא שדה ראיה צידי גדול יותר.
למה? הדלת ארוכה יותר, על מנת לאפשר קצת יותר פרטיות אם כן רוצים להיכנס למושב האחורי. כתוצאה מכך, קורת B נמצאת אחורה יותר מאשר ברכב עם מרכב 5 דל', מה שאומר שהחלונות ארוכים יותר, מה שאומר שניתן לראות יותר לאחור, מחלונות הצד.
הדלתות הגדולות יותר גם מאפשרות לנהג לצאת ולהיכנס בקלות יותר, בתור זה שמשתמש באופן דיי בלעדי ברכב ברוב הזמן.
|