הרכב הוא HGT 2002 75000 קמ'
הרכב לאחר טיפול גדול טיימינג וריאטור משאבת מים ברקסים וכו'
היום עמדתי ברמזור ולחצתי להנאתי כאשר העברתי להילוך שני האוטו עושה רעש ונעמד על הטורים על 4000 5000 לכמה שניות והמהירות בקושי מטפסת ואז זה כאילו משתחרר והעברתי לשלישי ושוב פעם ואז כבר החלתי לעצור ואז ניהיה ריח של משו שרוף אני מעריך שזה היה ריח של הקלץ יכול להיות שהקלץ גמור באמת? כי בהעברת הילוכים ברגיל אין שום בעיה או החלקה .
מה שכן לאחר נסיעה ארוכה בעיר ברמזורים ופקקים הקלץ מתחיל להיות קשה ולצייץ קצת מכייון תא המנוע והעברת ההילוכים ניהית "דביקה" זה קורה רק ביום חם וברמזורים ופקקים.
מה זה יכול להיות? אני מקווה שהסברתי את עצמי טוב אם לא תשאלו אני יענה.