לרוב ושוב אני חוזר לרוב אחרי 120-150 אלף קילומטר הבולמים מתחילים להרגיש עייפים, ולגבי הקפיצים אז הם מתנוונים קצת פחות עם הזמן, לגבי ה HTG הייתי מציע לך ללכת על בולמי קוני מתכוונינים וקפיצים שלהם או של אייבך, הקוני הם מתכווננים ז"א אתה יכול לכוון אותם ל 0% קשיחות והם יהיו יחסית רכים, ובפעולה שעורכת פחות מ דקה וחצי אתה יכול להקשיח אותם עם ברז מתכוונן לכמעט כל רמת קשיחות שתרצה עד ל 100% קשיחות, ואז הרכב מתנהג כמו קארט באמת ובתמים כמו קארט אמיתי. כל גבשושית וכל עלה שיש על האספלט אתה מרגיש אבל עם זה גם באים ההיתרונות שלרכב יש 0 זוויות גילגול ומהירויות הפניה שלך עולות לרמות אחרות
|